czwartek, 10 lutego 2011

Graj w KOLORY #21 - Ani-Marii

To już dwudziesta pierwsza edycja wyzwania kolorystycznego nadszedł czas na beżo-brązy :) Ale nie nudne i smutne, tylko takie mocne w kontraście i lśniące żółcią zapowiadającą wiosenne słońce! Dajcie się ponieść temu ciepłemu klimatowi przywianemu przez południowy wiatr.


Głęboka, ciepła żółć, delikatny jasny beż, czekoladowo-mleczny brąz i zdecydowana, smolista czerń, to wyzwanie na najbliższy tydzień. Czekamy na Wasze podlinkowane prace do 16 lutego!

Makówka

Muma

Flora

Ibisek

Oliwiaen

Ania-Maria

Anita

Kobens

Ki



7 komentarzy:

Jaszmurka pisze...

Chyba mnie tycnie na te kolory. Czuję czuję w kościach :D
Super prace!

ecila pisze...

podobają mi się.. już się rodzi pomysł.. ach!

milmato pisze...

Świetne prace i bardzo ciekawy zestaw kolorów, chyba mi coś w głowie świta:)
Pozdrawiam:)
Magda

anet-niezapominka pisze...

świetny ten zestaw:)

IDA pisze...

Piekne prace :)

moniqurd pisze...

Pod postem nie wyświetla mi się przycisk ,,add your link " ,tylko przycisk pomocy i link do inlinkz.com.A chciałabym czasami wziąć udział w Waszych wyzwaniach. Możecie pomóc ?

UNICATELLA pisze...

No to i ja tradycyjnie zgłaszam się do wyzwania :)
Prace są niesamowite, a myslałam, że te kolory jakies takie nieciekawe