czwartek, 24 lutego 2011

fotoGRA HERBATA

Na dworze słońce ale i mróz szczypie, więc po miłym spacerze najlepsza jest HERBATA. Czarna, zielona, z miodem, z cytryną, w torebce, sypana, każda właściwie jest tematem tej fotoGRY. Wyzwanie jest proste, zajmuje kilka chwil a daje wiele radości. Wystarczy prosta (lub skomplikowana) kompozycja z herbatą w roli głównej, a gdy już pokażecie nam swoje zdjęcie wystarczy usiąść i raczyć się gorącym napojem :)

It's sunny but very cold outside, so after a nice walk a cup of TEA is the best. Black, green, with honey, or lemon, in bags or loose-leaf, every type is the theme of this photoGAME. This challenge is easy and takes only few minutes but gives plenty of happiness. All it takes is a simple composition (or more complicated one) with TEA in a main role, and after you show us your photo you can sit down and taste your hot beverage :)





Zobaczcie do czego nas zainspirowała herbata.

See how the tea inspired us.


Antilight

Ania-Maria


Rosalia

Nulka

Muma

Makówka

Katasiaczek

Oliwiaen

MonaLisa

Anita

***

Jedna herbata a tyle inspiracji! Na Wasze pomysły czekamy do 5 marca najpóźniej.

One tea - so much inspiration! We wait for your ideas until 5th of March.

18 komentarzy:

Czekoczyna pisze...

no to muszę się ogarnąć.

MrsPolkaDot pisze...

LOVE all the photos!! So much inspiration!

kornelia pisze...

świetny pomysł :)
piękne fotolifty zespołu :)

mam tylko komunikat, o którym zapewne wiecie, ale na wszelki wypadek napiszę...

nie łączcie w filiżance cytryny i wiórek herbacianych! tworzą się w takim wypadku jakieś toksyczne, czy rakotwórcze związki, które nam nie służą. najpierw parzymy herbatkę, potem wrzucamy cytrynkę.
nie wspominająć, że herbatka nie naciąga z cytrynką... ale to też wiecie :)

a to wszystko tak a propos liftu Nulki, cudownego zresztą!

moniqurd pisze...

Nie widzę przycisku Add your link , a chciałabym zgłosić swoje zdjęcie.

http://moniqurd.blogspot.com/2011/02/fotogra-herbata.html

Pozdrawiam M.

Anna-Maria pisze...

proszę odświeżyć stronę... przycisk jest widoczny; zostały już dodane dwie prace.

asjah pisze...

świetny temat, coś postaram się zaparzyć ;-)

praca Makówki zachwyca i przeraża - co hodujesz w tej herbatce? ;-)

ecila pisze...

Świetne wyzwanie;) i poziom wysoki.. ja skromnie, ale.. ważne jest WYZWANIE;]

Makówka - pełna pomysłów pisze...

Do asjah: ten "pająk" w mojej filiżance to tak zwana kwitnąca herbata, do nabycia w wielu rodzajach i smakach :)

Balbina pisze...

niby nic herbata a takie super pomysły, podziwiam wszystkie prace

Lejdi pisze...

Prace Rosalii i Nulki są megaaaaa :) reszta zresztą też

Irma pisze...

great photography!!!

dziurka pisze...

chciałam dwa zdjęcia dołączyć, więc drugie umieściłam z linkiem do bloga, inaczej nie umiałam, Przepraszam /przez duże "pe" co widać zresztą/

Przeklęta pisze...

Świetne zdjęcia!
A ja właśnie piję sobie herbatkę ;)

Anonimowy pisze...

Śliczne!:) jak równiótko stoją te torebeczki dilmah na drugim zdjęciu:)

Elle pisze...

To ja zapraszam skromnie na moją herbatkę :) tu: https://lh6.googleusercontent.com/-y0vcDxh_2J8/TWkC4tYq9PI/AAAAAAAAAEs/-fJBBRFAF5I/s1600/032.JPG

i tu: http://petitbonheur-blog.blogspot.com/2011/02/gdy-zimno-na-dworze.html

Pozdrawiam serdecznie :)

rumianek pisze...

świetne zdjęcia i świetny pomysł na fotoGRĘ :)

almadr pisze...

oj herbata to mnie inspiruje bez końca więc pozwoliłam sobie wrzucić jeszcze nowe fotki - nie wiem czy tak można, ale z zasadach nie zauważyłam ograniczenia do 1 zdjęcia - jeśli jednak uważacie,że przekroczyłam limit to kasujcie ;-)

Herbata pisze...

Niezłe zdjęcia - stwierdza popijając czarną herbatę.