poniedziałek, 21 września 2009

W klimacie lata - głosowanie

Na konkurs "W klimacie lata" nadeszło kilka ciekawych prac. Jakże różnorodnych, kolorowych i ciepłych. Właśnie o to nam chodziło. O pokazanie lata Waszymi oczami.

Oto prace

1

2

3

4

5

6

7

Teraz zapraszamy Was, odwiedzających, na głosowanie na najlepszą pracę. Tą, która poruszyła Wasze serca i umysły :P

Na głosy czekamy do 27.09.2009r. i prosimy zapisywać je w komentarzach pod tym postem.

Wyniki zostaną ogłoszone 28.09.2009r.

43 komentarze:

  1. To ja stawiam na pracę nr 3. wydaje mi się najbardziej wakacyjną i ciekawie wykonaną pracę, chociaż inne też są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca numer 3! Och, jaka morska! Jaka wakacyjna! Te wszystkie rzeczy naczepiane na ramce...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne prace ale najbardziej mnie urzekła praca nr3 (czuć powiew wiatru, słychać szum fal ..., cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne prace ale najbardziej mnie urzekła praca nr3 (czuć powiew wiatru, słychać szum fal ..., cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się najbardziej podoba nr 5. Chociaż mocno się zastanawiałam czy nie zagłosować na 3. Też piękna.

    OdpowiedzUsuń
  9. ...wyjatkowa praca nr 3, chyba znam ten styl....

    OdpowiedzUsuń
  10. praca numer 3. cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie i bez wątpienia praca nr 2! Tak zawsze się czułam i czuję na zakończenie wakacji! A technicznie - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie numer 3 chociaż wszystkie wysyłają mśli w stronę wakacji :) ! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. a co z moim wakacyjnym albumem? 2razy wysyłałam Wam maila z linkiem i nic, zero odpowiedzi:( Album wcześniej opublikowałam na blogu,ale mogłam go przecież skasowac, wystarczyło odpisac mi,czy wtedy bedzie mógł wziąśc udzial w konkursie...

    ech,szkoda... :(
    mam nadzieje,ze po prostu moje maile sie zawieruszyły...

    OdpowiedzUsuń
  14. acha, a ja swój głos oddaje na piękna ramkę nr3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na początku nie miałam pojęcia, na którą pracę zagłosować, bo każda jest cudowna, jak już zauważyły dziewczyny przede mną... Na początku najbardziej spodobała mi się praca nr 3, później zauważyłam wyjątkową pracę nr 5, ale w końcu, zagłosuję na pracę nr 1, ponieważ jest stosunkowo minimalistyczna oraz pociąga swoją 'otwartą' przestrzenią... ktokolwiek by nie był autorem tej pracy, muszę mu (znaczy się oczywiście jej ;)) pogratulować dobrego wyczucia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój głos oddaję na pracę nr 2
    Chociaż 5 też urzeka

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie będę oryginalna- głosuję na pracę nr 3. Bardzo letnia, morska, rześka.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja głosuję na 3, patrząc na nią przez chwilę czułam zapach jodu i smażonej flądry i o to chodzi :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też wybrałabym 3 - najbardziej wakacyjnie mi się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  20. trudny wybór, ale najbardziej podoba mi się ramka nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja się nie mogę zdecydować.
    I ramka z pracy nr 3 i albumik (100 proc. wakacji), praca nr 5. Rozumiem,że autorka tej ostatniej wypoczywała w kraju kwitnącej wiśni. Bardzo klimatyczna praca

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście 100 proc. wakacji w pracy ramkowej nr 2. (Tak jest kiedy się za szybko pisze niż myśli.)

    OdpowiedzUsuń
  23. no nie!!! Ostatni raz - 100 proc. wakacji w pracy nr 3!

    OdpowiedzUsuń
  24. dla mnie osobiście 2!!, a to chyba dlatego że moja córcia miała taką samą minę, jak się dowiedziała, że koniec wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Głosuje na 3 !!!!!!!!!! Najlepsza! Brawo! Mariah

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie piękne! Ale 3 mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda że 4 nie widać w całości :(

    a głos oddaję na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kasia_g hahaha, no zakręcona jesteś jak kilo pomidorów :)))

    wszystkie prace fajne! dziewczyny dzięki za udział :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój głos na pracę nr 2, choć wybór nie był do końca prosty:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dwojka, dwojka, dwojka na szostke, moim skromnym zdaniem, zasluguje!!!!! Pieknie,pomyslowo, nietuzinkowo, niebanalnie, artystycznie...

    OdpowiedzUsuń
  31. Dwojka, dwojka, dwojka na szostke, moim skromnym zdaniem, zasluguje!!!!! Pieknie,pomyslowo, nietuzinkowo, niebanalnie, artystycznie...

    OdpowiedzUsuń
  32. a ja uważam, że chociaż słynna trójka jest piękna, to jednak 1 podoba mi się za to właśnie, że otwarta i kojarzy mi się z wolnością wakacyjną, wsią, krówką na polu i w ogóle :) I zdjęcię prześliczne, chmury bajkowe. Jedynka!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP