piątek, 5 sierpnia 2016

DIY(2) - lampion w kształcie akwarium


Witajcie serdecznie!
 Hello!
Wczoraj ogłosiliśmy wyniki naszego wyzwania "Przyda się! NA TARAS/BALKON, 
a dziś chcielibyśmy Wam przybliżyć Beatę i jej fantastyczny lampion, 
który zgłosiła również na to wyzwanie.
Yesterday we've announced the results of our challenge "will be useful! 
THE TERRACE / BALCONY, and today we would like 
to introduce you Beata and her fantastic lantern.


Nazywam się Beata Olszewska-Rybka. Scrapami zajmuję się od trzech lat. Wcześniej wciągnęło mnie robienie biżuterii (kamienie, art clay, sutasz). Scrapami zainteresowałam się po ujrzeniu prac ze stemplami Magnolii. Zakochana postanowiłam dowiedzieć się wszystkiego o nich, gdzie kupić, jak używać i jak kolorować. Później doszła miłość do lal przestrzennych Julie Nutting i wszelakich mix mediów. Polubiłam się brudzić i chlapać. Zmieniły się moje prace i zmieniło się moje otoczenie. Wiedza pozwoliła na robienie różnych projektów do upiększenia własnych wnętrz. Dzięki temu mogę robić samodzielnie różne rzeczy dla moich dzieci, do domu, a także stroić z zewnątrz nasze otoczenie.
My name is Beata Olszewska-Rybka. I deal the with scrapbooking for three years now. Earlier I made jewelry (stone, clay art, soutache). I became interested in the scrapbooking after seeing the stamps by Magnolia. Fallen in love I decided to learn everything about them, where to buy, how to use and how to color. Then came the love for spatial dolls Julie Nutting and all kinds of mix media. I liked to get dirty and splash. My work  changed and changed my surroundings. Knowledge allowed doing various projects to beautify my interior. This way I can do by myself different things for my children, home, and arrange our surroundings on the outside.



Lampion zrobiłam do pokoiku moich dzieci - 
sukcesywnie przez jakiś czas zbierałam pasujące mi do pomysłu materiały:
- szklane naczynie w dowolnym kształcie 

(ja chciałam, żeby przypominał akwarium, stąd prostopadłościan),
- morskie świeczki,
- piasek kolorowy,
- łódkę,
- muszelki,
- rybki itd.

I made the lantern  for my children's room - 
successively for some time I collected matching materials:
- glass dish in any shape (I wanted to remind the aquarium here cuboid),
- marine candles,
- sand color,
- boat,
- shells,
- fish etc.

 
Szykujemy wszystkie nasze zbiory - ja dodatkowo ukręciłam z patyczków wiązkę 
i przyniosłam kamyczków z ogródka, a dzieci znalazły ładne piórko.
We are preparing all our collections - I also sprained the beam of sticks and stones 

I brought from the garden, and the children have found a nice feather.


Do naczynia wsypujemy piasek do wysokości nam pasującej.
We
pour some sand into a pot.
Następnie zaczynamy układanie naszych skarbów. 
Zaczynamy od elementów największych.
Next we begin to place our treasures. First the big ones.
Układamy ozdoby na wierzchu. 
We place the decorations on the top.
I tak lampion gotowy jest do postawienia. 
And so the lantern is ready.
Jak widzicie, wszystko może się przydać :) Zapraszamy Was  do wspólnej zabawy z nami i z naszym gościem. W zakładce DIY znajdziecie szczegóły zabawy i linki do  wszystkich naszych kursów :* 
As you can see anything can be useful. We invite you to play with us and our guest. You will find the details on our fun and links to all to our tutorials in the DIY section.

2 komentarze:

  1. Gratulacje dla Beatki.
    Kursik również znajduje się na blogu DIY- czyli Zrób TO Sam. Zapraszamy.
    http://diytozts.blogspot.ie/2016/07/morski-lampion-w-ksztacie-akwarium.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykła, zachwycająca praca- tylko mogę wyobrazić sobie wieczorny efekt lampionu :)

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP