środa, 15 marca 2017

URODZINOWA FOTOgra - poznajmy się ... Ki

Witajcie ... dziś pora na mnie :) Na zdjęciach pokażę Wam mój świat. Właściwie to obecnie kręci się on wokół moich pasji, mojej córeczki Kaju, P. i kotów ... na punkcie których mam totalnego bzika :P
Hello… today is my turn : ) I want to show you my world in pictures. These days it actually 
revolves around my passions, my daughter Kaju , P. and cats (which I am crazy about :p )



A teraz w wielkim skrócie "ja", czyli ...
Mam na imię Kinga choć większość osób zna mnie jako Ki (kigabet) i to imię zdecydowanie bardziej wolę.  Mój drugi świat - świat moich pasji - pokazuję Wam na blogu handmade by Ki (pierwszy "coś z niczego" - założyłam w kwietniu 2008 roku). Jestem Zakopianką ... nie, nie góralką :P O sobie mówię "człowiek w drodze" (Wrocław – Kraków – Zielonka – Warszawa – pomorze - chwilowo znów Zakopane - Ludźmierz - obecnie Będzin). Moja rodzina to Kaju, P. i trzy koty. Dość niekonwencjonalna i patchworkowa, ale jedyna i niepowtarzalna. Za to kocham ich najbardziej. Etatowa mama od 3 lat :) Rola to niełatwa (zwłaszcza jak się dziecko wychowuje samemu,) ale dałam radę. To jest obecnie mój największy życiowy sukces. Z wykształcenia Magister Sztuki po Wrocławskiej ASP. Moją wielką pają jest ceramika i marzenie o własnej pracowni, które kiedyś zrealizuję :):):) Kocham rysunek i malarstwo. Niestety z wielu powodów wciąż spycham je na drugi plan ... rządzi scrapbooking. Magiczny świat, w którym wyżywam się twórczo, eksperymentuję i daję siebie w 100%.  Tego o mnie nie wiecie ...  od roku realizuję projekt "niezapominajka", czyli organizuję swoje wesele ...

So... „Me” In short… 
My name is Kinga but my friends call me Ki (kigabet)and I prefer it that way. I show you my other world- world of my passions- on my blog" handmade by Ki "(I created my first blog „ something out of nothing „ in April of 2008). I come from Zakopne but I am not a mountaineer :p. I call myself "Woman on the road" as I travel between  Wroclaw,  Cracow,  Zielonka , Warsaw,  Pomerania,  Zakopane and now - Będzin. My family - Kaju, P. and three cats- is unconventional and patchwork-ish but one of its kind, and that is what I love about them the most. I am stay-at-home mom for three years already and it has not always been an easy job  (especially when you raise your  kid by yourself)! But I 've been  dealing with it, and it has been my greatest success in life so far. I hold a Master Degree in Arts from Wroclaw Academy of Arts. My great passion is ceramics  and I dream of my own workshop that I will some day run :). I also love drawing and painting, unfortunately  I don't pay as much attention to it. Scrapbooking rules nowadays!  A magical world in which I can express myself creatively, experiment and give a  100 % of myself. Another fun fact  about me... for about a year now I am in the middle of "forget-me-not" project- I am organizing my own wedding...
 

 ---

Dla przypomnienia zasady wyznania. Zadanie polega na stworzeniu 
kolażu zdjęć (minimum3), na których pokażecie nam się z innej strony.
 Zdjęcie te muszą być nowe, nie publikowane wcześniej na Waszym blogu.
 Linkujemy do "żabki" pod dowolnym postem,
 który pojawi się na naszym blogu przez następne trzy dni.

As a reminder: a challenge is to make a collage of pictures (at least three) that will show 

us another side of you. Pictures have to be new, yet unpublished on your blogs.

„Jestem scraperką, ale nie tylko … poznajmy się”

Dodatkowo wypełniamy krótką ankietę: 

1. mam na imię ... + nick ...
2. mój drugi świat to ...(nazwa bloga/strony www)
3. pochodzę/jestem rodowitą (...) mieszkam (...)
4. moja rodzina to (pełna dowolność opisu)
5. etatowa (...) z wykształcenia (...)
6. moją wielką pasją jest ... (kilka słów o tej pasji)
7. tego o mnie nie wiecie (podać inne pasje, zainteresowania, napisać o czymś, co nas zaskoczy)   
Kopiujemy ją, uzupełniamy i umieszczamy w swoim poście wraz z kolażem zdjęć. 
(Nie ma obowiązku wypełniania jej w całości.
Pytanie, na które nie chcecie odpowiadać możecie po prostu pominąć.
"I am a scrapper, but not only.. .let's meet" 

Additionally we fill in short form: 

1.      My name is... (+ nick) 
2.      My other world is.. (name of your blog or website) 
3.      I come from(...) I live in (...) 
4.      My family is (unrestricted description) 
5.      I work as(... )I have  a degree in (...) 
6.      My great passion is ...(a few words about it) 
7.      Something you don't know about me yet (other passions, interests or something surprising)
We copy the form, fill it in and publish it in our post along with a collage of pictures.
You don't have to respond to every question.


https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.socialdruk.pl%2F&h=ATNHBLkGdkxEoFmeVEydzcN92Rjc_eiYTqA-ETnyvnpt_cJYIrTH3GwI1e7wBcIBImv7SKY3wRPWLxSKV4aGZQseECp1OIFJVwb10GKYE-XgIkfn9MyYMPAQwHeWskAZnvtsvg

A skoro to urodzinowa zabawa to jest i niespodzianka czyli nagroda!
Sponsorem wyzwania jest SocialDruk . Do wygrania jest jeden z zestawów 
(do wyboru: miniprinty, memoprinty, duże kwadraty lub małe kwadraty). Nagrodę 
otrzyma osoba, która zaprezentuje nam najciekawszą fotograficzną interpretację tematu.
 
Since it is anniversary game, there is a surprise – a prize to win!
Challenge is sponsored by SocialDruk and the prize is one of the sets. You can choose: 
miniprints, memoprints, large or small squares The prize will go to a person that will manage to present the most interesting photographic interpretation of a given subject.

6 komentarzy:

  1. Miło Cię poznać :) Zazdroszczę kotów, bo uwielbiam ale na razie mam królika i psa więc na razie wstrzymuje wprowadzanie dodatkowych zwierzaków do domu. Też kiedyś bym chciała mieć własną pracownię, czas pokaże co będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. super się czytało i cieszę sie że nie tylko ja tak oszalałam na punkcie swojego dziecka by określić mianem pasji ... Stałaś się nie bliższa dzieki temu wznaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalia fajnie, że też jesteś fanką zwierząt :) w końcu "każdy ma jakiegoś bzika"

    OdpowiedzUsuń
  4. Привет , Kinga ! Приятно с тобой познакомиться !
    Надеюсь , ты потом поделишься своими впечатлениями , когда закончишь свой проект forget-me-not" :)
    Счастья !

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, dzieci to dar 💜
    Ps uwielbiam wesela zazdroszczę planów 💚 powodzenia 😀

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP