niedziela, 12 lutego 2017

DIY (8) - maska z wstążki + ATC

Witajcie,
 jak się okazuje pomysłów na maskę macie wiele.  Dziś przed nami kolejna propozycja,
czyli maska z wstążki autorstwa Marleny znanej jako Stylowa88


Mam na imię Marlena.  W scrapowym świecie istnieję jako Stylowa88, zaś od października prowadzę blog i stronę na facebooku pod tytułem "Skrap-Artki".Prywatnie jestem "papierową" mężatką - tak się chyba mówi po roku małżeństwa ;) Pracuję w biurze rachunkowym, więc całe dnie spędzam przed komputerem. Moja miłość do rękodzieła zaczęła się w maju zeszłego roku od techniki decoupage, na którą trafiłam przypadkiem błąkając się po internecie. Zafascynowało mnie dawanie życia starym przedmiotom. Znalazłam coś, co pozwoliło mi oderwać się od codzienności i wszechobecnej technologii. Pracę ze scrapbookingiem rozpoczęłam niedawno, ale pochłania ona cały mój wolny czas. Najbardziej lubię tworzyć pudełka różnego rodzaju: czekoladowniki i pudełka eksplodujące. Ponadto w chwilach, gdy opuści mnie natchnienie łapię igłę i kawałek wstążki i szyję materiałowe kwiaty w stylu Shabby Chic. Staram się poznawać nowe techniki i powoli wpasować je w moje prace.

My name is Marlena.  In scrap-world I exist as Stylowa88, and in October I started a blog and a Facebook page titled "Skrap-Artki". Privately I'm "paper" wife - so probably says after a year of marriage ;) I've been working in the Accounting Office, so I spend all day in front of the computer. My love for crafts began in May last year from technique "decoupage", which I found accidentally wandering the Web. He was fascinated with me giving life the old objects. I found something that allowed me to get away from the daily routine and pervasive technologies. Working with scrapbooking I started recently but absorbs it all of my free time. The most I like to create boxes of different kinds: chocolate's boxes and exploding boxes. In addition, in the moments when leaves me the inspiration grab a needle and a piece of Ribbon and neck fabric flowers Shabby Chic style. I'm trying to learn about new techniques and fit them in my work.

Stylowa wykorzystała swoją maskę do ATCiaków ... poniżej kolejne etapy pracy ...

 1. Przygotowałam sobie elementy, które wycięłam oraz tło 
(najdłużej trwało szukanie odpowiedniego).


2. Z wstążki - jak widać poniżej - zrobiłam sobie maskę, 
której struktura bardzo przypomina mi morską pianę. 


3. Użyłam pasty strukturalnej na mojej masce z odzysku ;) I zaczęłam przyklejać... 
z jednego pomysłu powstała seria trzech ATC 


4. I jak zwykle się rozpędziłam i pochłonęło mnie :)  Tak wyglądały po przyklejeniu elementów,
potraktowaniu farbą kredową oraz obramowania czarnym markerem.


6. Ostatecznie nie mogłam się oprzeć i złapałam za perełki w płynie. 
Tak mi się spodobało, że jeszcze kilka kryształków dla końcowego efektu i ta daa... :]

ATCiaki zatytułowałam "Sea Stars",  ponieważ odpowiada to siostrzanej trójce z głębin morza.



2 komentarze:

Purpurowy Księżyc pisze...

Piękny efekt 😊

stylowa 88 pisze...

cieszę się, że pomysł takiej eko maski się spodobał, doceniam i pozdrawiam :)