środa, 21 grudnia 2016

DIY (6) - kartka z reniferem


Nie masz pomysłu na szybką kartkę? ... Zobacz, jak prosto i efektownie ją stworzyć.
Dziś znów gościmy  u siebie Kingę (Komoda pomysłów), która tak pisze o sobie:
Don't you have any idea for some fast card? ...See how you can make one simply and efficiently.
Today our guest is Kinga (Commode of ideas). 



 Jest grudzień czas kiedy za oknem jest szaro i ponuro. Jednak jest tez to czas, w którym moja artystyczna dusza szaleje z nadmiaru pomysłów. Uwielbiam handmade ! Marzy mi się swój warsztat w którym bym miała wszystko, absolutnie wszystko co jest potrzebne do tworzenia - narzędzia, farby, kredki, materiały, koraliki, śrubki, deski itp. Na tą chwilę mam w domu komodę, która ukrywa takie skarby tyle że na mniejszą skale. Wysuwam szufladę i pomysły same wpadają do głowy - to moja prywatna Komoda Pomysłów :) 

 Pomysł na Świąteczne kartki z Reniferami pojawił się,
kiedy w sklepie zobaczyłam te małe kolorowe pompony - są idealne na czerwone nosy! :)
The idea of Christmas cards with reindeers came as I saw these colorful pompons in a store.
 They are perfect as the red noses! :)
 



Do wykonania kartki potrzebujemy:

- białej kartki - najlepiej z bloku technicznego
- czarnego flamastra
- czerwonych pomponów
(Jak nie macie pomponików, to nosy można namalować flamastrem, jak ja to zrobiłam
na rysunku pokazującym jak krok po kroku narysować renifera.)

We need :

-white paper,
-black marker,
-red pompons.

Przygotowujemy bazę na kartkę z bloku technicznego. 
Rysujemy renifera, płatki śniegu, napis.. (Zdjęcia poniżej) 
Doklejamy nos. Gotowe ... a jakie ekonomiczne ;)
We prepare the base for a card with the technical block.
We draw a reindeer, snowflakes, inscription .. (photos below)
We stick the nose. Ready - fast and economical;)

 




Miłego tworzenia!
Nice creation!

2 komentarze:

Kinga G pisze...

Dziękuję za wybranie mojej pracy do działu "krok po kroku"! :) Jest mi bardzo miło :) Dziękuję!
Oczywiście zapraszam na mojego bloga :)

biala.szafka.agi pisze...

Superaśne!!! :D