poniedziałek, 13 maja 2013

Ankieta

Witajcie kochani!

Po długich dyskusjach doszłyśmy do wniosku, że trzeba nieco ożywić i ulepszyć (tak, to jest możliwe) to miejsce. Dlatego bardzo prosimy Was o oddanie głosu w ankiecie, w której umieściłyśmy nazwy wszystkich rodzajów wyzwań. Zdajemy sobie sprawę, że nie we wszystkich bierzecie udział równie chętnie, niektóre cieszą się zdecydowanie mniejszą sympatią. I właśnie dlatego zdecydowałyśmy, że należy zrezygnować z paru z nich. Możecie wybrać wiele odpowiedzi.

Jednocześnie chciałybyśmy oddać Wam, jako osobom współtworzącym to miejsce, głos- być może jest jakiś rodzaj wyzwania, którego Wam tu brakuje lub macie własny pomysł na cykl kreatywnych zabaw? Prosimy napiszcie o tym w komentarzu pod tym postem. Bardzo nam zależy na Waszym zdaniu!

8 komentarzy:

  1. Witam :) Jak dla mnie to w internecie jest masa wyzwań dla osób scrapujących i chciałabym, żeby na art-piaskownicy były bardziej otwarte wyzwania. Jest sporo blogów wyzwaniowych poświęconych tylko scrapbookingowi, a art-piaskownica wydaje mi się, że do takich nie należy. Jak dla mnie, to czekałabym na bardziej otwarte wyzwania ( w stylu "graj w kolory") żeby każdy handmadowiec miał szansę się zgłosić. Jestem też jak najbardziej za wyzwaniami fotograficznymi. Byłam trochę rozczarowana tym, że zapomnieliście o obiecanym 12 12 12. Gdy dwa lata temu była zabawa, żeby fotograficznie uwiecznić niezwykłą datę: 11 11 11, to obiecaliście taką samą za rok... Szkoda, że jej nie było.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w modernizowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z przedmówczynią. Jestem za wyzwaniami Foto. I oczywiście za wyzwaniami otwartymi rożnego typu,a le takimi, zęby nie tylko osoby scrapujące mogły brać udział, ale też osoby zajmujące się tworzeniem decoupage'u, biżuterii itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie nie wiem, czy coś takiego macie, bo zaglądam tu od niedawna ;-) Ale fajne byłyby wyzwania ze słowami-kluczami, tzn. rzucacie jakieś hasło i to ono ma nas zainspirować to stworzenia pracy (jak powiedziały dziewczyny przede mną - nie tylko scrapowej) :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Je tez czekam niecierpliwie na wyzwania nie tylko dla scrapujacych, ale zeby mozna bylo wykorzystac wszystkie techniki handmade. Dla scrapujacych jet mnostwo blogow wyzwaniowych, a dla tych roznorodnych o wiele niestety mniej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Potwierdzam powyższe - Art-Piaskownica jest na szczęście nie tylko scrapowa!
    Czasem nie wyrabiam czasowo, czasem np mnogość megakolorów mnie wyklucza (wolę stonowane połączenie dwóch - trzech), czasem moje zdolności fotograficzne nie pozwalają się pokazać ;-) ale właściwie tylko wyzwania scrapowe do mnie nie przemawiają. Chociaż nie zawsze, czasem mam pomysł na zrobienie czegoś całkiem innego na bazie mapki ;-) O ile nie jest za bardzo rozsypana.
    Powyższy pomysł ze słowem kluczem jest fajny, też bardzo otwarty, pasuje do wielu technik i daje sporo możliwości - popieram!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł ze słowem- kluczem jest świetny. I ja także popieram wielostronność realizacji wyzwań. Owszem, ostatnio siedze w papierach, ale chętnie wydziubałabym cos na wyzwanie w innej technice

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chętnie nie raz wzięłabym udział w jakimś wyzwaniu, ale ja głównie szydełkuję, a większość wyzwań jest dla osób scrapujących...

    OdpowiedzUsuń
  8. z tego co pamiętam taka zawsze była idea Art Piaskownicy - miała być ona otwarta dla wszystkich ... a zwłaszcza dla osób zajmujących się inną formą rekodzieła niż scrapowanie ... zatem zdecydowanie powinny pojawiać sie częściej wyzwania tematyczne typu inspiracja np wierszem, utworem, cytatem ... czy jak tu zaproponowano wyzwanie typu słowo-klucz ... osobiście zawsze uwialbiałam i nadal lubie "przepis na" :)

    udanej reformy ...

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy że jesteś z nami :) baw się dobrze w naszej "piaskownicy" - załoga AP